Splošne informacije

Splošne informacije in navodila

Želimo si, da bo vaš nakup v naši spletni trgovini potekal brez težav, zato vam prosimo, da v nadaljevanju preberete koristne informacije:

  • Blago naročite, izberete način plačila in počakate na dostavo. V primeru, da želite blago prevzeti sami ali da je ob naročenem izdelku opomba, da je osebni prevzem nujen, upoštevajte točko 2. Nakup in plačilo v skladiščnih prostorih ali delavnici nista možna, zato je pred prevzemom naročenega blaga potrebno opraviti plačilo po predračunu. Naročeni izdelki so pripravljeni na prevzem 24 ur po prilivu na TRR podjetja.
  • Vsa neporavnana naročila z izbrano možnostjo “neposredna bančna transakcija” se po 7 dneh samodejno stornirajo.
  • Prevzemi so možni na naslovu Cesta Josipa Ribičiča 17, Rakek (avtocesta, izvoz Unec). Ure prevzemov: od ponedeljka do petka od 9-ih do 15-ih ali po dogovoru na telefonsko številko 051 272 825.
  • Za vse izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini, lahko zaprosite za dokumentacijo v roku 14 dni od dneva nakupa oz. prejema.
  • V primeru morebitne reklamacije nam posredujte fotografije izdelkov in embalaže, na kateri je jasno razvidna etiketa z vašim naslovom  ter podatek o teži paketa.
  • Dostavni službi sta Pošta Slovenije ali GLS.
  • Na telefonsko številko 051 272 825 smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 9-ih do 15-ih. Na vsa e-sporočila bomo odgovorili najkasneje v roku 2 dni.
  • Podatki za plačilo:

    Natural Loti, Dolores Grebenc s.p., Cesta Josipa Ribičiča 17, 1381 Rakek,  Transakcijski račun: OTP banka d.d. , SI56 0400 1005 0320 485, SWIFT : KBMASI2X,                           Sklic: SI00  – številka naročila

Načini dostave

GLS

Cenik dostave (Cene vsebujejo DDV):

  • do 2 kg: 3,90 EUR
  • do 5 kg: 4,90 EUR
  • do 20 kg: 6,90 EUR
  • nad 20 kg do 50 kg: 8,30 EUR
  • klic pred dostavo: 0,80€

V primeru, da je teža vašega naročila večja od 20kg, si pridržujemo pravico zaračunati poštnino za vsak paket posebej. V primeru da želite dodatne poštne storitve (klic pred dostavo, dostav v določenih urah, itd.),  bomo strošek te storitve naknadno obračunali.

GLS ponuja možnost prevzema pošiljke na Parcel Shop enotah (poštno ležeče). To možnost izberete na spletni strani GLS – v polje s podatki za dostavo sta zapisana vaše ime in priimek ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino naročenega materiala lahko kurirju GLS ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino – navadno so to Trafika3DVA in OMV servisi, Mercator), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Pošta Slovenije

Cenik poštnine (Cene vsebujejo DDV):

  • do 2 kg: 4,80 EUR
  • do 5 kg: 5,60 EUR
  • do 10 kg: 6,30 EUR
  • do 15 kg: 8,50 EUR
  • do 20 kg: 10,50 EUR
  • nad 20 kg do 50 kg: 17 EUR
  • klic pred dostavo: 0,80€

V primeru da želite dodatne poštne storitve (klic pred dostavo, dostav v določenih urah, itd.),  bomo strošek te storitve naknadno obračunali.
Pri vsakem paketu vas ob plačilu PO POVZETJU Pošta Slovenije bremeni še za provizijo, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR (oz. 1,07% od vrednosti za pakete v vrednosti nad 98 EUR).

Dostavo izdelkov bomo izvedli v najkrajšem možnem času. Naročeno blago bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. nakupu.

Nasvet:

  • Izberite tisti naslov za dostavo, na katerem ste dosegljivi v dopoldanskem času.
  • Navedite svojo mobilno telefonsko številko, da vas bo prevoznik lahko poklical in se z vami dogovoril o času in načinu dostave.

Brezplačno dostavo lahko uveljavljajo kupci na območju Slovenije. Brezplačno dostavo ne morejo uveljavljati kupci, ki naše izdelke kupijo po dogovorjenih diskontiranih cenah, javni zavodi in druge organizacije, ki uveljavljajo 1-mesečni odlog plačila.

Če kupec uveljavlja brezplačno dostavo:

  • trgovinski sistem kupcu ne omogoča izbire distributerja (izberemo ga mi)

Cenik poštnine za Pošto Slovenije in GLS velja le za območje Slovenije. V primeru, da naročate iz druge države EU, vam bomo stroške poštnine sporočili naknadno.